دانلود بازار

نرم افزار اندرويد

دانلود بازار



راهنماي نصب تصويري

حالا كه براي اولين بار بازار را روي دستگاه خود نصب كرديد مي‌توانيد به ليست مخصوص كاربران تازه در بازار رجوع كنيد و از برنامه‌هاي ضروري هر دستگاه اندرويدي لذت ببريد.

به طور كلي براي نصب برنامه‌هاي اندرويدي شما نياز به فايل نصب آن‌ها خواهيد داشت كه با پسوند apk شناخته مي‌شوند. نصب بازار نيز مانند برنامه‌هاي ديگر صورت مي‌گيرد و براي دسترسي به اين فايل بايد به اينترنت دسترسي داشته باشيد.

قبل از اينكه بخواهيد فايل را دانلود كنيد بهتر است سري به تنظيمات دستگاه بزنيد. براي دسترسي به تنظيمات راه‌هاي زيادي وجود دارد ولي راهي كه در تمام دستگاه‌ها كاربرد دارد مراجعه به ليست تمام برنامه‌هاي خود و باز كردن برنامهٔ تنظيمات (Settings) است. در اينجا به قسمت امنيت (Security) رجوع كنيد و تيك مربوط به نصب برنامه‌ها از منابع نا‌شناس (Unknown sources) را علامت بزنيد. با علامت زدن اين تيك ممكن است اخطاري مبني بر خطرناك بودن اين كار دريافت كنيد كه در رابطه با برنامه‌هاي بازار جاي نگراني نيست. چرا كه برنامه‌هاي بازار همه توسط ما بررسي و سپس در بازار منتشر مي‌شوند.

حال به اين صفحه مراجعه كنيد تا بتوانيد بازار را دريافت كنيد. بهتر است با دستگاه اندرويدي‌تان مراجعه بفرماييد چرا كه كارتان راحت‌تر خواهد بود. اگر با رايانهٔ شخصي‌تان اين فايل را دانلود كنيد مجبور به انتقال آن با كابل يا هر روش ديگري به دستگاه خواهيد بود. با كليك بر روي دكمهٔ دريافت بازار ممكن است پيغام هشداري مبني بر امكان خرابكاري برنامه مشاهده كنيد كه لازم است با كليك روي دكمهٔ OK آن را ناديده بگيريد.

 

بعد از اتمام دانلود روي دستگاه اندرويدي، اعلاني (Notification) مربوط به اتمام دانلود مشاهده خواهيد كرد. براي نصب بازار قسمت اعلان‌هاي اندرويد را با كشيدن انگشت خود از بالاي صفحه نمايش به پايين باز كنيد و روي اعلان مربوطه كليك كنيد. اگر اين اعلان را انكار كرديد يا اصلاً دريافت نكرديد سراغ برنامهٔ دانلودز (Downloads) برويد و از ليست دانلود‌شده‌ها اين برنامه، بازار را انتخاب كنيد.

كار نصب برنامه با پرسشي مبني بر اينكه برنامهٔ بازار با گرفتن دسترسي‌هاي زير در دستگاه شما نصب خواهد شد شروع مي‌شود. روي دكمهٔ نصب (Install) كليك كنيد تا بازار نصب شود. بعد از انجام اين كار شما مي‌توانيد بازار را در ليست تمام برنامه‌هاي خود ببينيد. در برخي از دستگاه‌ها ممكن است در هنگام نصب سؤال ديگري مبني بر بررسي برنامه‌ها توسط گوگل پرسيده شود كه براي امنيت بيشتر مي‌توانيد به اين سؤال پاسخ مثبت دهيد. البته اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه اين كار به اتصال اينترنت نياز دارد و هر از چند گاهي برنامه‌هاي شما توسط گوگل در رابطه با مسائل امنيتي بررسي خواهند شد.

تبريك مي‌گوييم. بازار با موفقيت روي دستگاه شما نصب شده است و مي‌توانيد از گشت و گذار در آن لذت ببريد! نيازي به ياد‌آوري نيست كه براي استفاده از بازار بايد روي دستگاه خود به اينترنت دسترسي داشته باشيد.

حالا كه براي اولين بار بازار را روي دستگاه خود نصب كرديد مي‌توانيد به ليست مخصوص كاربران تازه در بازار رجوع كنيد و از برنامه‌هاي ضروري هر دستگاه اندرويدي لذت ببريد.

 

دانلود با لينك مستقيم با حجم4.1MB

 

 

منبع:سايتget android

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد